П`ятниця, 26.04.2024, 02:34
                         Професійно - технічне училище №4 м. Полтави



                         Головна | Сучасні методичні вимоги до уроку | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО УРОКУ

1.     Мета уроку (навчальна,  виховна) визначається у відповідності з його можливостями.

2.     Навчальна мета уроку повинна бути оголошена учням.

3.     Реалізація виховної мети на уроці ( позитивний моральний вплив на учнів, їхнє відношення до навчання, праці, обладнання).

4.     Психологічна підготовка учнів до діяльності на уроці: роз’яснення значення теми ,що вивчається, створення проблемних ситуацій ,                   нестандартний початок уроку.

5.     Мобілізація опорних знань ( повторення пройденого матеріалу, переважно шляхом ущільненого опитування).

6.     Відбір навчального матеріалу у відповідності з метою уроку та рівнем підготовленості учнів.

7.     Відсутність помилок  у змісті навчального матеріалу.

8.     Детальне, зрозуміле для учнів, розкриття фактів, понять, висновків, засвоєння яких є метою уроку.

9.     Чітка, виразна , в нормальному темпі , мова викладача.

10.  Використання можливостей уроку для розвитку пізнавальної самостійності учнів;  впровадження різноманітних завдань для самостійної            роботи учнів, спрямованої на формування  умінь і навичок, засвоєння яких є метою уроку.

11.  Розвиток інтересу учнів до матеріалу, що вивчається.

12.  Вірні відповіді на поставлені запитання.

13.  Використання методів навчання, які відповідають меті уроку, змісту навчального матеріалу і забезпечують високий рівень активності                учнів.

14.  Застосування засобів навчання, які відповідають методам уроку   (підручники, додаткова література, наочні посібники, натуральні зразки,          фонограма,  тощо).

15.  Використання можливостей уроку для поглиблення знань з інших предметів.

16.  Використання можливостей уроку для диференційованого підходу  до учнів ( у викладача повинен бути зошит індивідуальної роботи з              відстаючими у навчанні учнями).

17.  Активне закріплення опорних знань і вмінь учнів.

18.  Об’єктивна і своєчасна оцінка знань і вмінь учнів,  її стимулююче значення.

19.  Інструктування по домашній роботі з урахуванням підготовленості  учнів і необхідності розвитку їхньої самостійності.

20.  Раціональне використання часу на уроці.

21.  Логічний, правильний висновок уроку , стверджуючий або відзначаючий рівень досягнення поставленої мети.

22.  Забезпечення оптимального психологічного клімату на уроці.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  •