Четвер, 25.04.2024, 05:31
                         Професійно - технічне училище №4 м. Полтави



                         Головна | Типи уроків по класифікації В.А. Онищука | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Типи уроків по класифікації
В.А. Онищука

 

        Урок являє собою складну педагогічну систему, тому може бути класифікований за різними ознаками та принципами. Це є причиною того, що в сучасній дидактиці не існує єдиної загальновизнаної типо­логії уроків. В Україні найбільш поширеною є кла­сифікація В. Онищука, яка ґрунтується на визна­ченні провідної дидактичної мети заняття. За цією типологією виділяють:

  • урок засвоєння нових знань;
  • урок засвоєння навичок й умінь;
  • урок застосування знань, навичок й умінь;
  • урок узагальнення й систематизації;
  • урок перевірки й корекції знань, навичок й умінь;
  • комбінований урок.

Структура уроку засвоєння нових знань:

1. Актуалізація почуттєвого досвіду й опорних знань учнів.

2. Мотивація навчальної діяльності школярів.

3. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

4. Сприйняття й первинне усвідомлення учнями нового матеріалу.

5. Осмислення об'єктивних зв'язків і відносин у досліджуваному матеріалі й розкриття внутрішньої сутності досліджуваних явищ.

6. Узагальнення й систематизація знань.

7. Підведення підсумків уроку.

8. Повідомлення домашнього завдання.

Структура уроку засвоєння навичок й умінь:

1 . Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів.

2. Мотивація навчальної діяльності школярів.

3. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

4. Вивчення нового матеріалу.

5. Первинне застосування придбаних знань.

6. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах з метою засвоєння навичок.

7. Творчий перенос знань і навичок у нові або змінені умови з метою формування вмінь.

8. Підсумки уроку.

9. Повідомлення домашнього завдання.

Структура уроку застосування знань, навичок, умінь:

1. Актуалізація опорних знань і дій учнів, необхідних для творчого рішення поставлених завдань.

2. Аналіз завдання, розкриття способів рішення творчих його елементів

3. Підготовка необхідного встаткування.

4. Самостійне виконання практичної частини роботи.

5. Узагальнення й систематизація знань і способів виконання дій.

6 . Контроль учителя, самоконтроль і взаємоконтроль.

7. Підведення підсумків уроку.

8. Повідомлення домашнього завдання.

Структура уроку узагальнення й систематизації знань:

1. Мотивація навчальної діяльності школярів.

2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

3. Узагальнення окремих фактів, подій, явищ.

4. Повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.

5. Повторення й систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей науки.

6. Підсумки уроку.

7. Домашнє завдання.

Структура уроку контролю й корекції знань, умінь і навичок:

1. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми, мети й завдань уроку.

2. Перевірка знань фактичного матеріалу.

3. Перевірка знань учнями основних понять.

4. Перевірка глибини осмислення знань і ступеня узагальнення їх.

5. Застосування учнями знань у стандартних умовах.

6. Застосування учнями знань у нестандартних умовах

7. Збір завдань.

8. Підсумки уроку.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  •