Середа, 24.04.2024, 10:48
                         Професійно - технічне училище №4 м. Полтави



                         Головна | Типологія уроків та їх структура | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

З метою чіткої організації навчального процесу важ­ливо правильно визначити структуру (етапи) кож­ного типу урока, яка відповідає його меті. Кожен з етапів вирішує свої міні-завдання, має притаман­ні саме йому особливості та найбільш раціональні методи й форми роботи.

ЗАПАМ'ЯТАЙ:

 • Кожен із типів уроків має свою структуру,але вона орієнтовна: є етапи, обов'язкові для цього типу, а є й такі, що можуть бути  відсутні або стати складовою частиною Інших етапів уроку.

Типові помилки

• У поурочному плані мета уроку не співпадає з типом уроку (наприклад, урок — засвоєння нових знань, мета — систематизація та поглиблення знань про...), зміст окремих ета­пів уроку не завжди відповідає меті.

• Мету та етапи уроку визначено за типологією В. Онищука, а тип уроку за іншими класифіка­ціями (наприклад, мета — ознайомити учнів з теорією..., етапи відповідають уроку за­своєння нових знань, тип — урок-конференція).

 ЗАПАМ'ЯТАЙ:

 • Використовуйте в практичній діяльності якусь одну з класифікацій (за певними критеріями), не змішуйте їх;

 • користуючись класичною типологією В. Онищука сформулюйте мету  уроку,а потім визначте його тип; якщо ви проводите нетрадиційний урок, то в плані уроку можна записати так:

 «Форма проведення:урок-подорож, урок-лекція, урок-суд тощо». 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  •