Будувати кожен урок так, щоб у всіх учнів був стійкий інтерес до предмету, навчальна активність, бажання творити й пізнавати, експериментувати, формулювати й перевіряти гіпотези — завдання сучасного педагога. Без застосування ефективних педагогічних ідей, інноваційних методів та комп’ютерних технологій при підготовці до уроків викладачу не обійтися.
29 листопада 2017 року в нашому освітньому закладі відбулася презентація досвіду використання викладачами у підготовці та проведенні уроків спецдисциплін та загальноосвітніх предметів, інформаційно-комунікаційних технологій.
Викладачі презентували свої здобутки, ділилися досвідом використання електронних ресурсів, додатків до уроків, складання тестових завдань, використання ІКТ для оформлення учнівських дослідницьких робіт, складання презентацій, слайд - проектів.
Кожен урок повинен бути цікавим для учнів, вони хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Головне завдання кожного викладача нашого училища – виховувати учнів свідомими робітниками, які вміють мислити і поважати один одного.
Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають нові можливості для творчості, знаходження і закріплення будь-яких професійних навичок, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.
За словами В. Сухомлинського «Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури педагога, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції»
Тож, як найбільше, інноваційних уроків Вам, колеги! |