Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
СУТНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО КОМПЛЕКСНОГО
МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ ТА ПРОФЕСІЙ
Один з важливих напрямків оновлення змісту освіти є комплексне методичне забезпечення викладання предметів та професій (КМЗ).
Під КМЗ навчального процесу необхідно розуміти розробку і створення оптимальної системи навчально-методичної документації і засобів навчання, необхідних для повного та якісного оволодіння предметом ( професією), в межах часу, відведеного навчальним планом.
Тому необхідно розглядати і практикувати навчальний комплекс, як систему, до якої входять такі елементи:
- Нормативно-методичні документи, які визначають мету, зміст та форми організації процесу навчання ( перелік професій, кваліфікаційні характеристики, навчальні плани і програми, нормативи оснащення навчальних кабінетів і майстерень (лабораторій), переліки учбово-виробничих робіт з професій; комплекти поурочно-тематичних планів; пакети комплексних контрольних завдань для атестаційної експертизи професійно-навчального закладу тощо).
- Методичні матеріали для викладача ( майстра в. н.): власна методика предмету ( професій); методичні розробки по тема програми; методичні рекомендації; матеріали з передового і виробничого досвіду; тематичні папки дидактичних матеріалів педагогічні та професійні журнали тощо
- Друковані посібники для учнів: підручники, довідники, збірники задач і вправ для самостійної роботи, посібник для виконання лабораторно- практичних робіт; комплекти інструкційно-технологічної документації та інші дидактичні матеріали на друкованій основі, матеріали для позаурочної роботи учнів.
- Наочні і технічні засоби навчання, натуральні зразки, зображальні наочні посібники (плакати, схеми, фотографії і т.п.): об’ємні засоби навчання ( моделі, макети, муляжі); екранні засоби навчання (кіно-, діафільми, діапозитиви, відеозаписи, транспаранти); тренажери і тренувальні пристрої ; засоби програмованого навчання
Паспорт комплексного методичного забезпечення предмета ( професії) включає такі основні розділи:
I. Навчально-методична документація.
II. Навчальна література з предмету (професії).
III. Методичні посібники для викладачів і майстрів виробничого навчання.
IV. Дидактичні засоби навчання при вивченні окремих тем програми.
|
Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|